# Hoşgeldin ziyaretçi. veya KaydolParolanı mı unuttun ?
Kobot cok bozdu ya :D

  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ii


#1
strobus
Yeni Üye
Üye Grubu
Yorum Sayısı: 9 Konu Sayısı: 3 Üyelik Tarihi: 23-12-2015 Rep Puanı: 0
Teşekkür: 3
1 yorum için 1 teşekkür
S.a sanal hile ahalisi ben bayağadan beri kobot kullanıyordum cok memnundum 2.nci alışımda bot patladı 2-3ay yoktu ama 3char sokuyorduk proxy ile de istedigimiz kadar char sokuyorduk ama sonradan tekrar ortaya cıktıklarında 3char 2chara düştü max usko 2char acmak max 2steam char acmaymış hocam burda cok büyük bir ayıp var bence biz memnunuz satın alıyoruz ama gercekten sacma sapan işler var ben 4char sokmak istyiorum 2bot alıcam sacma bence 1bot alınca heleki multi bot ise proxyle 100tane char sokman lazım sınırın olmaması lazım bu sınır sacma olmuş
Destekleyin beni sanal hile ahalisi destek istiyorumBig GrinBig Grin


#2
sembek
Yeni Üye
Üye Grubu
Yorum Sayısı: 82 Konu Sayısı: 6 Üyelik Tarihi: 20-02-2016 Rep Puanı: 3
Teşekkür: 1
9 yorum için 9 teşekkür
bende aynı fikirdeyim ancak böyle bir sisteme geçilmiş. sebebi vardır elbet, maddi manevi Smile


#3
AdminAdam
Site Kurucusu
Admin Grubu
*******
Yorum Sayısı: 80 Konu Sayısı: 2 Üyelik Tarihi: 02-12-2015 Rep Puanı: 2
Teşekkür: 56
17 yorum için 20 teşekkür
Birkaç ay önce multilere önlem gelmişti. Kisitlamalar yüzünden birden fazla server kurulumu gerekiyordu. Bu da büyük bi maliyetti. Diger botlar bu yuzden char başı 20 tl fiyat cekerken. Kobot 2 char 20 tlye denk getiriyordu.

Yani kobot bozmadi aralarinda en prestijli olan bottu Big Grin


VEQd5Z.gif


#4
pandasticx
Yeni Üye
Üye Grubu
Yorum Sayısı: 117 Konu Sayısı: 6 Üyelik Tarihi: 07-12-2015 Rep Puanı: 1
Teşekkür: 38
7 yorum için 14 teşekkür
Evet suan engel kalkti


#5
sembek
Yeni Üye
Üye Grubu
Yorum Sayısı: 82 Konu Sayısı: 6 Üyelik Tarihi: 20-02-2016 Rep Puanı: 3
Teşekkür: 1
9 yorum için 9 teşekkür
(05-01-2017, Saat: 11:51)AdminAdam Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Birkaç ay önce multilere önlem gelmişti. Kisitlamalar yüzünden birden fazla server kurulumu gerekiyordu. Bu da büyük bi maliyetti. Diger botlar bu yuzden char başı 20 tl fiyat cekerken. Kobot 2 char 20 tlye denk getiriyordu.

Yani kobot bozmadi aralarinda en prestijli olan bottu Big Grin

o zaman başka tabii Smile
ama engel kalktıysa eskisi gibi olsa ya Big Grin


#6
tugrulserhat
Yeni Üye
Üye Grubu
Yorum Sayısı: 266 Konu Sayısı: 31 Üyelik Tarihi: 14-03-2016 Rep Puanı: 1
Teşekkür: 16
10 yorum için 10 teşekkür
engelin kalktığını nereden biliyoruz arkadaşlar ?


#7
sembek
Yeni Üye
Üye Grubu
Yorum Sayısı: 82 Konu Sayısı: 6 Üyelik Tarihi: 20-02-2016 Rep Puanı: 3
Teşekkür: 1
9 yorum için 9 teşekkür
(05-01-2017, Saat: 14:03)tugrulserhat Nickli Kullanıcıdan Alıntı: engelin kalktığını nereden biliyoruz arkadaşlar ?

ben arkadaşın söylediğine dayanarak yorum yaptım. doğrumu değilmi fikrim yok


#8
tugrulserhat
Yeni Üye
Üye Grubu
Yorum Sayısı: 266 Konu Sayısı: 31 Üyelik Tarihi: 14-03-2016 Rep Puanı: 1
Teşekkür: 16
10 yorum için 10 teşekkür
eski tren günlerimize geri dönebilsek keşke ya para lazım bana :/ polonyadayım yaban ellerde parasız kaldım


#9
sembek
Yeni Üye
Üye Grubu
Yorum Sayısı: 82 Konu Sayısı: 6 Üyelik Tarihi: 20-02-2016 Rep Puanı: 3
Teşekkür: 1
9 yorum için 9 teşekkür
eskiden neydi bu forum, sürekli aktifti birileri vardı. neden böyle oldu pek anlamadım. bi süre bende ara vermiştim. şu ara kimse yok piyasada

ayrıca şuan x bir botta, multi sınırsız mevcut. ve anlamadığım kobotta her patchte farklı bi özellikte sıkıntı çıkıyor.


#10
tugrulserhat
Yeni Üye
Üye Grubu
Yorum Sayısı: 266 Konu Sayısı: 31 Üyelik Tarihi: 14-03-2016 Rep Puanı: 1
Teşekkür: 16
10 yorum için 10 teşekkür
kobotu zaten bot olarak kullanmak bana göre mantık dışı ya. ben kobot alıyodum 7 proxy alıyodum bir de başka bir x tren injecti alıyordum zamanında kaan diye bir arkadaşın yaptığı kobot pencerelerini kullanmıyordum bile sadece tren botu kullanıyordum kobot multi girişe yarıyordu




Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  kobot 15 günlük key satılır omera384 6 461 26-04-2017, Saat: 19:08
Son Yorum: omera384
  Kobot Genel Hata ve Çözümleri Kobot 2,045 409,987 24-03-2017, Saat: 08:48
Son Yorum: yavuz33
  kobot banka error veriyor ve atak yaomiyor okanarmy 0 184 11-03-2017, Saat: 14:45
Son Yorum: okanarmy
  13 Günlük kobot + 13 günlük proxy satilir cxrazor 2 430 09-02-2017, Saat: 23:16
Son Yorum: cxrazor
  KoBot atak kesiyor. erdeen 2 546 28-01-2017, Saat: 14:47
Son Yorum: erdeen


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi