# Hoşgeldin ziyaretçi. veya KaydolParolanı mı unuttun ?

tren bot maradondaki görevleri alama sansımız yokmu ?

  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ii


#1
hokkabaz
Yeni Üye
Üye Grubu
Yorumları: 50 Konuları: 11 Kayıt Tarihi: 02-03-2016 Rep Puanı: 0
Teşekkürler: 2
2 mesajına 2 kez teşekkür edildi.

arkadaslar botta belirli görevler var sadece ordakilermi elma görevleri ezik görevler falan alamıyomuyz


#2
hokkabaz
Yeni Üye
Üye Grubu
Yorumları: 50 Konuları: 11 Kayıt Tarihi: 02-03-2016 Rep Puanı: 0
Teşekkürler: 2
2 mesajına 2 kez teşekkür edildi.

kimse yanlıs anlamasın ama bu trenbotta tüm görevleri alıp vermiyo galiba toplasan 15 tane görev var onlarda chitin kasanlar icin pek önemli değil ee ne anladık ozaman tren bottan Smile bende bulamamıs olabilirim ama sanmıyorum


#3
devildream54
Yeni Üye
Üye Grubu
Yorumları: 246 Konuları: 23 Kayıt Tarihi: 17-02-2016 Rep Puanı: 1
Teşekkürler: 17
19 mesajına 20 kez teşekkür edildi.

Elma gorevleri yok ama folktaki sisman adamda ki elmalar var


[Linkleri sadece üyeler görüntüleyebilir. Kaydolmak için buraya tıklayın.]


#4
hokkabaz
Yeni Üye
Üye Grubu
Yorumları: 50 Konuları: 11 Kayıt Tarihi: 02-03-2016 Rep Puanı: 0
Teşekkürler: 2
2 mesajına 2 kez teşekkür edildi.

(24-05-2016, Saat: 07:35)devildream54 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Elma gorevleri yok ama folktaki sisman adamda ki elmalar var

dostum ismi ne botta ? görevler icin kullanım videosu olsaydı süper olurdu


#5
WesterN
Yeni Üye
Üye Grubu
Yorumları: 34 Konuları: 7 Kayıt Tarihi: 22-05-2016 Rep Puanı: 0
Teşekkürler: 5
1 mesajına 1 kez teşekkür edildi.

Aynen cok kullanışsız bence


#6
hokkabaz
Yeni Üye
Üye Grubu
Yorumları: 50 Konuları: 11 Kayıt Tarihi: 02-03-2016 Rep Puanı: 0
Teşekkürler: 2
2 mesajına 2 kez teşekkür edildi.

(24-05-2016, Saat: 17:07)WesterN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Aynen cok kullanışsız bence

bileseydim almazdım kardesim valla chitin kasanlar icin cok gereksiz bisey




Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Herkes tren yapmayı nasıl öğrendi Wintex 10 7,393 04-08-2017, Saat: 00:35
Son Yorum: SuicideJockey
  TREN BOT ZucK 0 1,813 17-12-2016, Saat: 09:56
Son Yorum: ZucK
  TREN BOT Sorunu conwick1903 1 2,290 20-11-2016, Saat: 17:49
Son Yorum: hellboy4318
  TREN BOT poroporo12 13 8,496 18-10-2016, Saat: 22:31
Son Yorum: yasarbaykul2
  bos tarama için tren bot alıcam chaos55 12 6,650 07-09-2016, Saat: 20:32
Son Yorum: Nucado


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi