# Hoşgeldin ziyaretçi. veya KaydolParolanı mı unuttun ?

STEAMKO 8 CHAR FARM

  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ii


#1
bekishere
VIP
VIP Grubu
Yorumları: 90 Konuları: 13 Kayıt Tarihi: 30-07-2017 Rep Puanı: 0
Teşekkürler: 2
6 mesajına 6 kez teşekkür edildi.

Arkadaşlar merhaba ben uzun süredir farm yapmıyorumda steamkoda kobot-expbot iksiinden birini alıp R8 injectle 7 mage 1 priest farm yapmayı düşünüyorum acaba ne almam gerekiyor yani kaç günlük bot kaç adet proxy bunları nerden temin edebilirim ban durumu ne yardımcı olabilicek varmı ? Smile Big Grin


#2
rohinrim
Site Kurucusu
Admin Grubu
*******
Yorumları: 1,107 Konuları: 125 Kayıt Tarihi: 02-12-2015 Rep Puanı: 139
Teşekkürler: 117
234 mesajına 1676 kez teşekkür edildi.

krowaz tabıkıde


[Resim: giphy.gif]

aaaaaaahttp://thebestofgifs.com/images/tumblr_lzocg8iTj01qzpeqho1_250.gif


#3
bekishere
VIP
VIP Grubu
Yorumları: 90 Konuları: 13 Kayıt Tarihi: 30-07-2017 Rep Puanı: 0
Teşekkürler: 2
6 mesajına 6 kez teşekkür edildi.

(30-07-2017, Saat: 12:17)rohinrim Adlı Kullanıcıdan Alıntı: krowaz tabıkıde

Reis krowaz yapmalıyım onu anladım peki hangi koxpu almam gerek ve hangi proxylerden almam gerek ban riski nedir ? biraz uzak kaldım bir süre biraz açıklamalı anlatabilirmisin yetkili bir abiye benziyosun sen Smile


#4
rohinrim
Site Kurucusu
Admin Grubu
*******
Yorumları: 1,107 Konuları: 125 Kayıt Tarihi: 02-12-2015 Rep Puanı: 139
Teşekkürler: 117
234 mesajına 1676 kez teşekkür edildi.

(30-07-2017, Saat: 12:33)bekishere Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(30-07-2017, Saat: 12:17)rohinrim Adlı Kullanıcıdan Alıntı: krowaz  tabıkıde

Reis krowaz yapmalıyım onu anladım peki hangi koxpu almam gerek ve hangi proxylerden almam gerek ban riski nedir ? biraz uzak kaldım bir süre biraz açıklamalı anlatabilirmisin yetkili bir abiye benziyosun sen Smile

expbot veya kobot alıp Rbot ınjek edeceksın


[Resim: giphy.gif]

aaaaaaahttp://thebestofgifs.com/images/tumblr_lzocg8iTj01qzpeqho1_250.gif


#5
bekishere
VIP
VIP Grubu
Yorumları: 90 Konuları: 13 Kayıt Tarihi: 30-07-2017 Rep Puanı: 0
Teşekkürler: 2
6 mesajına 6 kez teşekkür edildi.

Peki usta mesela krowaz itemi kastgmz yerde hapis varmı gm sh ile seri seri keser miyim 70 olmak çok sürer mi ban durumu ne ?


#6
weces123
Yeni Üye
Üye Grubu
Yorumları: 5 Konuları: 0 Kayıt Tarihi: 21-01-2016 Rep Puanı: 0
Teşekkürler: 0
0 mesajına 0 kez teşekkür edildi.

bu bilgiler banada lzım bende steam de krawaz yapmayı düşünüyorum hızlı şekilde 70 nasıl yapabilirim ban yemeden ve 7 mage 1 priest yapıcam krawzı hızlı bi şekilde kese bilir miyim görev itemleriyle teşekkür ederim şimdien rohin reis




Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  57 LEVEL KARUS-HUMAN KAREKTER STEAMKO cskopat42x 6 373 03-12-2020, Saat: 03:07
Son Yorum: Hacker
  usko ve steamko proxy satışı omera384 1 164 11-10-2020, Saat: 14:36
Son Yorum: omera384
  usko ve steamko tel onay omera384 1 177 11-10-2020, Saat: 14:35
Son Yorum: omera384
  STEAMKO ABUSESİZ TELEFON NO ONAYI YAPILMIŞ HESAP ALINICAKTIR Tuzuguru 0 123 24-07-2020, Saat: 19:17
Son Yorum: Tuzuguru
  steamko hesap alımı furkanustun 0 184 08-07-2020, Saat: 00:26
Son Yorum: furkanustun


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi