# Hoşgeldin ziyaretçi. veya KaydolParolanı mı unuttun ?

Steam Günlük GB Kasma

  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ii


#1
cmo33
Yeni Üye
Üye Grubu
Yorumları: 40 Konuları: 10 Kayıt Tarihi: 10-06-2016 Rep Puanı: 0
Teşekkürler: 3
0 mesajına 0 kez teşekkür edildi.

Thumbs Up 
S.a Steamda Günde 2 GB Ne yaparak kazanabilirim Multi Açabilirim 8 Char


#2
kmmk
Yeni Üye
Üye Grubu
Yorumları: 114 Konuları: 4 Kayıt Tarihi: 17-03-2016 Rep Puanı: 3
Teşekkürler: 9
12 mesajına 13 kez teşekkür edildi.

2 tren cchitin kassan 2 gb cıkar


[Resim: tumblr_o85owdaD6e1sx2tx8o1_250.gif]


#3
cmo33
Yeni Üye
Üye Grubu
Yorumları: 40 Konuları: 10 Kayıt Tarihi: 10-06-2016 Rep Puanı: 0
Teşekkürler: 3
0 mesajına 0 kez teşekkür edildi.

(27-06-2016, Saat: 01:43)kmmk Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 2 tren cchitin kassan 2 gb cıkar

Chitin Seti 5m'den Satıyorlar


#4
hasanoz
Yeni Üye
Üye Grubu
Yorumları: 60 Konuları: 2 Kayıt Tarihi: 16-05-2016 Rep Puanı: 2
Teşekkürler: 8
4 mesajına 4 kez teşekkür edildi.

(27-06-2016, Saat: 01:43)kmmk Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 2 tren cchitin kassan 2 gb cıkar

Yavas gel:-D
Bi trenden bir gb cikmaz   piyasada milyonlarca trenci var.
Millet kolluk kafaliklari  700k dan koyuyo pazara
Gogusluk filan de 1.3  civari   keske ciksa o kadar.
Acayip beklersin yani pazarda.
Kactan sation sen?


#5
dopato
Yeni Üye
Üye Grubu
Yorumları: 54 Konuları: 4 Kayıt Tarihi: 15-12-2015 Rep Puanı: 1
Teşekkürler: 13
5 mesajına 5 kez teşekkür edildi.

(27-06-2016, Saat: 03:01)hasanoz Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(27-06-2016, Saat: 01:43)kmmk Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 2 tren cchitin kassan 2 gb cıkar

Yavas gel:-D
Bi trenden bir gb cikmaz   piyasada milyonlarca trenci var.
Millet kolluk kafaliklari  700k dan koyuyo pazara
Gogusluk filan de 1.3  civari   keske ciksa o kadar.
Acayip beklersin yani pazarda.
Kactan sation sen?

milyonlarca trenci? lan onlar tinerci olmasın hay yalanına soyayım ulan ne güzel kafa yaşıyorsun sen be


#6
hasanoz
Yeni Üye
Üye Grubu
Yorumları: 60 Konuları: 2 Kayıt Tarihi: 16-05-2016 Rep Puanı: 2
Teşekkürler: 8
4 mesajına 4 kez teşekkür edildi.

(27-06-2016, Saat: 03:04)dopato Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(27-06-2016, Saat: 03:01)hasanoz Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yavas gel:-D
Bi trenden bir gb cikmaz   piyasada milyonlarca trenci var.
Millet kolluk kafaliklari  700k dan koyuyo pazara
Gogusluk filan de 1.3  civari   keske ciksa o kadar.
Acayip beklersin yani pazarda.
Kactan sation sen?

milyonlarca trenci? lan onlar tinerci olmasın hay yalanına soyayım ulan ne güzel kafa yaşıyorsun sen be

Argoya gerek yok hocam  2  aydir  gunde ortalama 10 tren yaparak bu isle ugrasiyorum.
Yeri geliyo  bir campingde bes tren  gordugum oluyor.
Yeri geliyo bulcanda birbiriyle kapisan 2 tren gordugum oluyo.
Yeri geliyo mezarlikta  battalion kesmeye calisan  3  tane ok yagmuru kullanan tren gordugum oluyo ok novasi  gibi.
Ben  tecrubelerimi aktardim milyonlarca  tabirim  gercen  anlamda deil tabiki  coook  fazla trenxi oldugunu  ifade  etmeye calistigim icin.
Zaten durum bu sekilde oldugu icin millet setini bes m den  aliyor bu kadar tren olmasa bu kadar olu bi citin  piyasasi olmaz.
Her neyse   tekrar soyluyorum trenden  yani citin treninden iyi para kaldirmak isteyen biri  bilgisayat basinfa  saatlerini harcamali  cunku cok fazla trenxi  var  piyasanin anasini aglattilar buna ben de  dahilim.
Ne kadar by isle  ugrastin bilmiyorum ama biraz piyasayi arastir derim.
Kolay helsin  herkese iyi farmlar


#7
kmmk
Yeni Üye
Üye Grubu
Yorumları: 114 Konuları: 4 Kayıt Tarihi: 17-03-2016 Rep Puanı: 3
Teşekkürler: 9
12 mesajına 13 kez teşekkür edildi.

Beyler ne yalan soyliyim isi bilmiyorsunuz :d


[Resim: tumblr_o85owdaD6e1sx2tx8o1_250.gif]


#8
kingslayer
Yeni Üye
Üye Grubu
Yorumları: 11 Konuları: 2 Kayıt Tarihi: 09-05-2016 Rep Puanı: 0
Teşekkürler: 3
1 mesajına 1 kez teşekkür edildi.

(27-06-2016, Saat: 07:39)kmmk Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Beyler ne yalan soyliyim isi bilmiyorsunuz :d

iş neymiş dostum soyle de bilelim  adamlar doğru soylemiş  1.6 dan koydugum  goguslugun 3 gun pazarda kaldıgını biliyorum.
eğer satmak istiyorsan  gogusluk donluk 1.25   diğerleri de 1 den hatta 700 den filan gidiyor  ne yazıkki.piyasa diye bir şey kalmamıs.
tren yapılcaksa mantıklı olanı krowaz veya ardream boss tası filan  citin diye bir dunya kalmamıs artık.su an krowaz  ve boss tasıyla ugrasan oyundan tanıstıgım bir trenci  var  adamda  20 kasa  citin vardı  1 ayda satamadı  lanet ediyor  citin piyasasına.
ha hala  geliri  var citinin ama  pc basında kendini paralaman lazım bir trenden 50 m civarı gelse  12 trenle  6 gb kasarsın.iyi para.
bir trenin 40 dk surdugunu dusunursek yeniden oyuna sokması dc si  malum proxy saldırıları filan derken  12 saatini bulur  yani.
ben ardream oncesi bir suru  mage tren pt kasıp hazırlık yapmıstım  boss tası  cok daha iyi gidiyor.
en azından simdilik.
senin birkaç mesajını daha okumustum  yok  bir trenden 1 gb geliyor yok macro mmaouse ile saatte 20m kasıyorum filan  bana  biraz hayal dunyan geniş  geldi dostum kusura bakma=)
ben 83 lwl 8 cihtin set  7 ee  full dex takıları olan  cop charımla  koxpla ainclo  hf bsucker burning stone gibi slotlarda  maxxx  saatte 15 m  alıyordum.o kadar hızlı kesiyordu ki slotun  dogmasını bekliyordu  yani  bana biraz  fantezi yapmıssın gibi geldi=)

hele o bir trenden 1 gb geliyor mantıgını neye dayanarak kurdun anlamadım  citinlerin tanesini 2 m desen  40 citin  eder sana 80 m.gorevlerden de 13m  geliyor.
eder sana 93m  hadi yuvarla 1 gb   sen oo citinleri 2m den alıcak enayiyi bulursan soyle  beraber .ikelim.
bende  istemeyeceği kadar  citin var satayım hemen.

citin serverım pathos bu arada.
arada sırada  cyper.
diğer serverlara bir kere bile girmedim piyasası nedir bilmem.


#9
kmmk
Yeni Üye
Üye Grubu
Yorumları: 114 Konuları: 4 Kayıt Tarihi: 17-03-2016 Rep Puanı: 3
Teşekkürler: 9
12 mesajına 13 kez teşekkür edildi.

(27-06-2016, Saat: 14:32)kingslayer Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(27-06-2016, Saat: 07:39)kmmk Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Beyler ne yalan soyliyim isi bilmiyorsunuz :d


citin serverım pathos bu arada.
arada sırada  cyper.
diğer serverlara bir kere bile girmedim piyasası nedir bilmem.

Sorunlarının cevabı burada dostum Smile git başka serverlara bak chitin gögüslük ne kadar bakıyım. 20 tane adamın tren yaptıgı serverda tren yapıyorsunuz. Sırf gb pahalı diye. Onun yerine chitinin pahalı olduğu serverda yapsana işini ? Şimdi pazar kurdum yatsıya doğru atarım foto kaçtan gidiyor diye görürsün. Sana bir tavsiye daha madem o kadar cok chitin cıkarıyorsun niye hepsini aynı serverda cıkarıyorsun ki 2ye böl. Mesela 6 tren cypherda yap 6 tren pathosta


[Resim: tumblr_o85owdaD6e1sx2tx8o1_250.gif]


#10
kingslayer
Yeni Üye
Üye Grubu
Yorumları: 11 Konuları: 2 Kayıt Tarihi: 09-05-2016 Rep Puanı: 0
Teşekkürler: 3
1 mesajına 1 kez teşekkür edildi.

(27-06-2016, Saat: 18:37)kmmk Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(27-06-2016, Saat: 14:32)kingslayer Adlı Kullanıcıdan Alıntı: citin serverım pathos bu arada.
arada sırada  cyper.
diğer serverlara bir kere bile girmedim piyasası nedir bilmem.

Sorunlarının cevabı burada dostum Smile git başka serverlara bak chitin gögüslük ne kadar bakıyım. 20 tane adamın tren yaptıgı serverda tren yapıyorsunuz. Sırf gb pahalı diye. Onun yerine chitinin pahalı olduğu serverda yapsana işini ? Şimdi pazar kurdum yatsıya doğru atarım foto kaçtan  gidiyor diye görürsün. Sana bir tavsiye daha madem o kadar cok chitin cıkarıyorsun niye hepsini aynı serverda cıkarıyorsun ki 2ye böl. Mesela 6 tren cypherda yap 6 tren pathosta

Hocam  eğer dediğiniz gibi  server piyasasından kaynaklıysa haklısınız ona bir sey diyemem=)    vallaha ne biliym pathos   dolu  diye oraya yonleniyorum hep ama  diğerlerinin piyasasına da bir bakayım  saolasın tavsiyen için




Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Tongue steam account abusesiz cskopat42x 13 610 12-10-2020, Saat: 00:50
Son Yorum: cskopat42x
  STEAM 57 KASICI BOT ALINIR okntn 2 132 10-10-2020, Saat: 10:54
Son Yorum: okntn
  STEAM CAPTCHA ÇÖZÜCÜ okntn 15 385 03-10-2020, Saat: 23:36
Son Yorum: DavidLucas
Thumbs Up STEAM ABUSESİZ HESAP SATILIR samipekmez 0 119 06-09-2020, Saat: 10:45
Son Yorum: samipekmez
  steam abusesiz kasılı hesap satılır altanakk 1 129 01-09-2020, Saat: 19:36
Son Yorum: altanakk


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi