Web sitemiz, ziyaretçilerimize çevrimiçi reklamlar gösterilerek yayın hayatına devam ediyor.
Lütfen -sitemiz için- reklam engelleyicinizi devre dışı bırakarak bize destek olmayı düşünün. :)
# Hoşgeldin ziyaretçi. veya KaydolParolanı mı unuttun ?

Anket Başlığı: kobot multi client ( max 2 çar ) uygun fiyat (ANKET)   Bu ankette oy kullanma yetkiniz yok.
kesinlıkle olmalı
26 78.79%%
OLMAMALI...!
4 12.12%%
40-50 car acanlar ıcın OLSADA OLUR OLMASADA OLUR .Smile
3 9.09%%
Katılımcı sayısı: 33 100%
 

kobot multi client ( max 2 çar ) uygun fiyat (ANKET)

  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ii


#1
Antalya
Gold
Gold Grubu
Yorumları: 344 Konuları: 24 Kayıt Tarihi: 02-01-2016 Rep Puanı: 0
Teşekkürler: 149
21 mesajına 25 kez teşekkür edildi.

Lightbulb 
oyuna göre  hareket  ederekten oyuna  presız 2 car sokuluyor  KOBOT  maxsımum 2car  acacak   ( prelı presız 3. car acılmıcak)
 bot  yapsa  15 gun 25 tl gıbı   herkesın  işine  gelır mı   veya  kobot  ekıbı  bunu yapabılırmı   ?  
3 ve  daha  fazla car acanlar ıcın suankı bot  zaten uygundur dıye  dusunuyorum...


#2
ClownKiller
Gold
Gold Grubu
Yorumları: 73 Konuları: 9 Kayıt Tarihi: 07-12-2015 Rep Puanı: 1
Teşekkürler: 20
6 mesajına 6 kez teşekkür edildi.

Çoook mantıklı


#3
Reonrow
Emektar
Moderatör Grubu
*****
Yorumları: 221 Konuları: 11 Kayıt Tarihi: 11-12-2015 Rep Puanı: 31
Teşekkürler: 78
66 mesajına 161 kez teşekkür edildi.

Kardeşim şimdi kobot ekibi bu botu dengede tutmaya çalışıyorlar bot 25 tl olursa dediğin gibi herkes alır ve oyununda tadı tuzu kalmaz işi cıvıtırlar daha önce de bu konu hakkında tartışma yapılmıştır tavsiyen için teşekkür ederiz
Tekrar belirtmek istiyorum gerçekten dengeli çalışıyorlar


[Linkleri sadece üyeler görüntüleyebilir. Kaydolmak için buraya tıklayın.]




#4
Antalya
Gold
Gold Grubu
Yorumları: 344 Konuları: 24 Kayıt Tarihi: 02-01-2016 Rep Puanı: 0
Teşekkürler: 149
21 mesajına 25 kez teşekkür edildi.

(07-01-2016, Saat: 00:26)Reonrow Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Kardeşim şimdi kobot ekibi bu botu dengede tutmaya çalışıyorlar bot 25 tl olursa dediğin gibi herkes alır ve oyununda tadı tuzu kalmaz  işi cıvıtırlar daha önce de bu konu hakkında tartışma yapılmıştır tavsiyen için teşekkür ederiz
Tekrar belirtmek istiyorum gerçekten dengeli çalışıyorlar

4-5 gunden  berı  baya bı arastırmaya    gırdım  2 car ıcın multı  5-6 car ıcın  multı yapılmıs ve  bu sekılde  satılmıs  bunlarıda    harmanlayaraktan   suan pıyasadakı butun  botlar  tek  fıyat   2 gun deneme  fırsatım oldu kobotu  buna  dayanaraktan   busekılde  bı fıkır sundum  bot max 2 car acsın gıbı  tamam  sızın gozunuzde   dengelı  olarak gorunebılır DIGER  BOT  YAPIMCILARIYLA BI ANLASMA  YOKSAKI EGER   bende  buz dagının dıger kısmını merak ettıgım ıcın   ve  kullanan arkadasların  fıkırlerını   almak  ıcın actım konuyu...


#5
Kobot
Sponsor
Sponsor Grubu
Yorumları: 603 Konuları: 46 Kayıt Tarihi: 05-12-2015 Rep Puanı: 38
Teşekkürler: 60
98 mesajına 466 kez teşekkür edildi.

efenım bu konu hakkında daha oncede tartısmalar oldu kobot fıyatından sıkayet edenler oldu sunu bılınızkı kobot dığer multı botlarla aynı fıyattadır
coğu kısı neden 1 haftalık key mevcut değil diye sıkayette bulunuyordu
yapımcılarda bu konu hakkında calısmaları oldu testlerıde yapıldı 7 gunluk key sıstemı eklendı bu gece bayılıklere 7 gunluk keyde eklenmesını beklıyoruz
yapımcılar kobota sınırlama getırmıceklerını acık ve net olarak ılettıler


[Resim: Z72PEa.gif]


#6
Reonrow
Emektar
Moderatör Grubu
*****
Yorumları: 221 Konuları: 11 Kayıt Tarihi: 11-12-2015 Rep Puanı: 31
Teşekkürler: 78
66 mesajına 161 kez teşekkür edildi.

(07-01-2016, Saat: 00:38)antalya Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(07-01-2016, Saat: 00:26)Reonrow Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Kardeşim şimdi kobot ekibi bu botu dengede tutmaya çalışıyorlar bot 25 tl olursa dediğin gibi herkes alır ve oyununda tadı tuzu kalmaz  işi cıvıtırlar daha önce de bu konu hakkında tartışma yapılmıştır tavsiyen için teşekkür ederiz
Tekrar belirtmek istiyorum gerçekten dengeli çalışıyorlar

4-5 gunden  berı  baya bı arastırmaya    gırdım  2 car ıcın multı  5-6 car ıcın  multı yapılmıs ve  bu sekılde  satılmıs  bunlarıda    harmanlayaraktan   suan pıyasadakı butun  botlar  tek  fıyat   2 gun deneme  fırsatım oldu kobotu  buna  dayanaraktan   busekılde  bı fıkır sundum  bot max 2 car acsın gıbı  tamam  sızın gozunuzde   dengelı  olarak gorunebılır DIGER  BOT  YAPIMCILARIYLA BI ANLASMA  YOKSAKI EGER   bende  buz dagının dıger kısmını merak ettıgım ıcın   ve  kullanan arkadasların  fıkırlerını   almak  ıcın actım konuyu...

Kardeşim inan ki o konu beni de aşıyor fakat bu fiyat uzun zamandır böyle ve böyle kalır orasını kobot ekibi bilir Big Grin


[Linkleri sadece üyeler görüntüleyebilir. Kaydolmak için buraya tıklayın.]




#7
Antalya
Gold
Gold Grubu
Yorumları: 344 Konuları: 24 Kayıt Tarihi: 02-01-2016 Rep Puanı: 0
Teşekkürler: 149
21 mesajına 25 kez teşekkür edildi.

(07-01-2016, Saat: 00:41)Kobot Adlı Kullanıcıdan Alıntı: efenım bu konu hakkında daha oncede tartısmalar oldu kobot fıyatından sıkayet edenler oldu sunu bılınızkı kobot dığer multı botlarla aynı fıyattadır
coğu kısı neden 1 haftalık key mevcut değil diye sıkayette bulunuyordu
yapımcılarda bu konu hakkında calısmaları oldu testlerıde yapıldı 7 gunluk key sıstemı eklendı bu gece bayılıklere 7 gunluk keyde eklenmesını beklıyoruz
yapımcılar kobota sınırlama getırmıceklerını acık ve net olarak ılettıler

hepsını  denedım elle tutulur sadece kobot var  + olarak suat  kardesımde sıte acmıs  alıs verıs yaptıgım tek sıte hangı zamandır yyg   bot iyi destek  7/24   bole olunca   konu acma ıhtıyacı duydum  ve   sızler  sayesındede  bu  dedıgım sıstem  zamanla  yapımcılarada uygun gelecek dıye  dusunuyorum   
herhaldekı   yapımcılar bu sıteyı bılıyodur Smile

(07-01-2016, Saat: 00:45)Reonrow Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(07-01-2016, Saat: 00:38)antalya Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 4-5 gunden  berı  baya bı arastırmaya    gırdım  2 car ıcın multı  5-6 car ıcın  multı yapılmıs ve  bu sekılde  satılmıs  bunlarıda    harmanlayaraktan   suan pıyasadakı butun  botlar  tek  fıyat   2 gun deneme  fırsatım oldu kobotu  buna  dayanaraktan   busekılde  bı fıkır sundum  bot max 2 car acsın gıbı  tamam  sızın gozunuzde   dengelı  olarak gorunebılır DIGER  BOT  YAPIMCILARIYLA BI ANLASMA  YOKSAKI EGER   bende  buz dagının dıger kısmını merak ettıgım ıcın   ve  kullanan arkadasların  fıkırlerını   almak  ıcın actım konuyu...

Kardeşim inan ki o konu beni de aşıyor fakat bu fiyat uzun zamandır böyle ve böyle kalır orasını kobot ekibi bilir Big Grin

farkındayım kardesım bende buraya  konu acıyoorum zaten  Smile  ( KIZIM SANA  SOYLUYORUM GELINIM SEN ANLA MİSALİ Smile  )


#8
Mamy
Yeni Üye
Üye Grubu
Yorumları: 83 Konuları: 5 Kayıt Tarihi: 28-12-2015 Rep Puanı: 0
Teşekkürler: 16
13 mesajına 13 kez teşekkür edildi.

2 çar açsa yeter . en azından biriyle +8 falan yapılır birisi pazar da durur iyi olur yani


#9
cxcaner
VIP
VIP Grubu
Yorumları: 42 Konuları: 2 Kayıt Tarihi: 11-12-2015 Rep Puanı: 1
Teşekkürler: 14
13 mesajına 46 kez teşekkür edildi.

şuanki fiyatı diğer multili bota göre yaklaşık 16 17 lira fazla. bence indirime gidilmeli.


#10
Gnyckmk
Emektar
Emektar Grubu
Yorumları: 179 Konuları: 15 Kayıt Tarihi: 14-12-2015 Rep Puanı: 1
Teşekkürler: 28
18 mesajına 24 kez teşekkür edildi.

(07-01-2016, Saat: 11:16)cxcaner Adlı Kullanıcıdan Alıntı: şuanki fiyatı diğer multili bota göre yaklaşık 16 17 lira fazla. bence indirime gidilmeli.

kobot un + yönü giris dc si falan olmaması ama . koxpda ki eksiklikler suan icin diğer multili bottan cok cok yüksek durumda . geri durumda oldugu halde fiyatı daha pahalı .

atak yönünden olsun . maden yönünden oto kutu speed hack aklımıza gelecek cogu sey diğer koxpdan daha kötü




Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  200 mb Edit Client 100 TL. bestamigk0 14 759 21-06-2020, Saat: 04:29
Son Yorum: bestamigk0
  proxy li multi düz multi hasaner39 1 213 11-05-2020, Saat: 23:38
Son Yorum: karamelli-kahve
  7 Günlük Kobot Keyi Hediye edicem alcatraz1 5 3,635 02-01-2017, Saat: 23:01
Son Yorum: alcatraz1
  Kobot key ilk girenin ayrica post ta kasiyoz gel sutu12 0 1,723 30-12-2016, Saat: 21:49
Son Yorum: sutu12
  Satilik Kobot + PROXY kurbat04 0 1,784 06-08-2016, Saat: 13:50
Son Yorum: kurbat04


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi