# Hoşgeldin ziyaretçi. veya KaydolParolanı mı unuttun ?

Account Creation Abuse hatası

  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ii


#1
devil3737
Yeni Üye
Üye Grubu
Yorumları: 8 Konuları: 2 Kayıt Tarihi: 26-12-2018 Rep Puanı: 0
Teşekkürler: 0
0 mesajına 0 kez teşekkür edildi.

Arkadaşlar bu yeni mi geldi ya ? Ulan chara yeni pre yükledim 4. charımdı hop bu hatayı verdi ban değil anladığım kadarıyla ama a.mıycaklar büyük ihtimalle ? Siz bunun önüne geçebildiniz mi ?


#2
romeo1212
Saygın
Saygın Grubu
Yorumları: 314 Konuları: 22 Kayıt Tarihi: 28-12-2015 Rep Puanı: 3
Teşekkürler: 55
25 mesajına 28 kez teşekkür edildi.

(21-10-2019, Saat: 13:17)devil3737 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar bu yeni mi geldi ya ? Ulan chara yeni pre yükledim 4. charımdı hop bu hatayı verdi ban değil anladığım kadarıyla ama a.mıycaklar büyük ihtimalle ? Siz bunun önüne geçebildiniz mi ?

ban. yeni toplu acılan uyelıklere atılıyor yada illegalden ban yemıs pclere hergun atılır


[Linkleri sadece üyeler görüntüleyebilir. Kaydolmak için buraya tıklayın.]


#3
rohinrim
Site Kurucusu
Admin Grubu
*******
Yorumları: 1,108 Konuları: 125 Kayıt Tarihi: 02-12-2015 Rep Puanı: 139
Teşekkürler: 117
234 mesajına 1676 kez teşekkür edildi.

seri acılan uyelıklere atıyolar


[Resim: giphy.gif]

aaaaaaahttp://thebestofgifs.com/images/tumblr_lzocg8iTj01qzpeqho1_250.gif


#4
SuicideJockey
Gold
Gold Grubu
Yorumları: 124 Konuları: 8 Kayıt Tarihi: 22-01-2016 Rep Puanı: 4
Teşekkürler: 6
8 mesajına 9 kez teşekkür edildi.

illegalden atilan tpt ce cr oluyuyor abuse Suat ustanin dedigi gibi open fast multi account ta var


NE İÇERSEN İC BAŞIN DÖNER GİDENLER DEİL
   DÖNEN İSE SANA DEİL KAHBELİGE DÖNER


#5
devil3737
Yeni Üye
Üye Grubu
Yorumları: 8 Konuları: 2 Kayıt Tarihi: 26-12-2018 Rep Puanı: 0
Teşekkürler: 0
0 mesajına 0 kez teşekkür edildi.

Seri açılan üyelik olabilir ban yiyen hesaplar o şekilde oluşturulmuştu.Peki bi sorum daha olucak daha önce hiç legal giriş yapmadığım pcde her hafta TPT ban yiyorum bu şaşmıyor geçen hafta cuma da yedi bu cuma'da aynı şekilde banlandı hesap.Format mı gerekiyor ? Kullandığım botta afk bot bu arada. @rohinrim


#6
SuicideJockey
Gold
Gold Grubu
Yorumları: 124 Konuları: 8 Kayıt Tarihi: 22-01-2016 Rep Puanı: 4
Teşekkürler: 6
8 mesajına 9 kez teşekkür edildi.

tren mi düz mü ? diyecem de seri dedigine göre tren belri cr den dir


NE İÇERSEN İC BAŞIN DÖNER GİDENLER DEİL
   DÖNEN İSE SANA DEİL KAHBELİGE DÖNER


#7
devil3737
Yeni Üye
Üye Grubu
Yorumları: 8 Konuları: 2 Kayıt Tarihi: 26-12-2018 Rep Puanı: 0
Teşekkürler: 0
0 mesajına 0 kez teşekkür edildi.

(25-10-2019, Saat: 19:55)SuicideJockey Adlı Kullanıcıdan Alıntı: tren mi düz mü ? diyecem de seri dedigine göre tren  belri  cr den dir

yok be hocam 2 char oynuyorum seriden kastım id kısmı.teki manticore da diğer charlada pazarda filan geziyordum.


#8
rohinrim
Site Kurucusu
Admin Grubu
*******
Yorumları: 1,108 Konuları: 125 Kayıt Tarihi: 02-12-2015 Rep Puanı: 139
Teşekkürler: 117
234 mesajına 1676 kez teşekkür edildi.

abuse atıyorsa sunu dene
pc adını degıstır farklı bir kullanıcı ıle oturum ac
madem resetle
daha sonra uyeıgınız ac


[Resim: giphy.gif]

aaaaaaahttp://thebestofgifs.com/images/tumblr_lzocg8iTj01qzpeqho1_250.gif


#9
devil3737
Yeni Üye
Üye Grubu
Yorumları: 8 Konuları: 2 Kayıt Tarihi: 26-12-2018 Rep Puanı: 0
Teşekkürler: 0
0 mesajına 0 kez teşekkür edildi.

(25-10-2019, Saat: 21:21)rohinrim Adlı Kullanıcıdan Alıntı: abuse atıyorsa sunu dene
pc adını degıstır farklı bir kullanıcı ıle oturum ac
madem resetle
daha sonra uyeıgınız ac

Eyvallah peki TPT için bi önerin var mı reis ?




Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Tongue steam account abusesiz cskopat42x 17 704 5 saat önce
Son Yorum: Hacker
  [INDIRIM] ONAYLI-ONAYSIZ ABUSESIZ ACCOUNT jack034 1 207 05-07-2020, Saat: 21:07
Son Yorum: jack034
  Yandex Oto mail alıcı Oto usko account alıcı kcylmz 34 1,578 27-05-2020, Saat: 20:35
Son Yorum: kcylmz
  BEKLEMEDEN NTTNOW ONAYLI ABUSESİZ ACCOUNT ALIN !!! zero1123 16 711 23-05-2020, Saat: 20:54
Son Yorum: romeo1212
  NTTNOW PROGRAMI SATILIKTIR! SONTEKLİF ÜZERİNDEN! ABUSE OLAYI HEDİYE! SATISELEMANI 1 349 19-05-2020, Saat: 17:16
Son Yorum: SATISELEMANI


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi